Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hey,
Ik ben lloyd 36j uit Olen (BE) nu 3j qant het fietse /gravelen maar sinds dit jaar wel echt gefocust bezig met fietsen.vooral het genieten van de natuur tijdens het gravelen en op nieuwe plaatseb komen spreekt me aan.
Hallo allemaal,
Effe kort voorstellen....
Ik gravel nu ruim een jaartje en via mijn buurman @Leo Langeveld ben ik gewezen op dit forum.
Mijn naam is Brian, 49 jaren jong ;-) en kom uit Enschede en beleef momenteel veel plezier op mijn Canyon Grizl.
Ik ben zoals ze zeggen een echte "einzelganger" en ik vind het heerlijk om 's ochtends vroeg wat gravel kilometers te maken en te genieten van de natuur.
Zo nu en dan een toertochtje pakken vind ik een leuke manier om een nieuwe omgeving te ontdekken op de gravelbike, dus zal ik maar eens een mooie GPX route van dit forum downloaden. Ik zal me binnenkort eens melden voor een ritje ;-)
Ik ben Pascal, 30 jaar en ik woon sinds een paar jaar in Deventer. Daarvoor heb ik bijna mijn hele leven in Flevoland gewoont, waar weinig echt interessante gravel paden zijn. Maar gelukkig kan ik vanaf mijn nieuwe woonplaats heerlijk snel op mooie routes gravelen.
Vroeger heb ik vaak geprobeerd (op aanmoediging van mijn vader) op wielrennen op te pakken, maar dat trok mij eigenlijk nooit. Ik vond dat veel te saai. Maar sinds ik van het bestaan van gravelbiken heb gehoord, ben ik er helemaal verzot op geraakt.
Ik fiets graag om lekker in de natuur te zijn, door mooie gebieden te rijden en rustig om mij heen te kunnen kijken. Bij mij gaat het niet om hoge snelheid, maar genieten van de route. Dus zit ik meestal rond de 23 km/u gemiddeld.
Tot nu toe heb ik eigenlijk altijd alleen gereden, maar daar wil ik graag verandering in brengen. Dus ik haak graag aan
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.