Compact gravelbikelampje voor onder mijn Garmin

Bram Hengeveld

Administrator
Ik ben op zoek naar een goed gravelbikelampje dat ik onder mijn fietscomputer kan hangen. Ik word namelijk een beetje gek van die lampen die je met een klem op je stuur moet zetten. Te lomp.

Ideaal zou zijn:
  • veel lumen voor goed zicht en zichtbaarheid
  • compact formaat
  • bevestiging met een GoPro-mount (of iets zoals bij een actioncam onder je computerhouder)
Heeft iemand hier ervaring mee of tips voor goede modellen / mounts?

Ik heb zelf deze gespot en op mijn verlanglijstje staan (oude lamp is gesneuveld).
Zelf geen ervaring om te delen dus, wel eens gespot en vindt het bevestigen onder de Garmin er mooi uit zien. Vanwege stuurtasje is het zoeken naar een goede oplossing voor een lamp.

Toevallig iemand op het forum ervaring met de Ravemen lamp? Er zijn drie varianten (160, 300 en 500 lumen), die laatste lijkt vrij nieuw.

Ik heb deze van onze Chinese vrienden: https://a.aliexpress.com/_EzHghaQ

Niet duur, veel licht, prima accuduur, USB-C oplaadbaar, zowel met GoPro als Garmin quarterlock verbinding vast te maken aan een HideMyBell of de meegeleverde losse mount en hij voorkomt verblinden van tegenliggers (had ik niks van verwacht, maar werkt verrassend goed moet ik bekennen). Niet de meest compacte en veelvoorkomende verhoudingen, maar ook niet slecht. Zeker wel 7/10, misschien zelfs wel 8

Terug
Naar boven