StevenHogeweij
Gatekeeper
- 228
Kan je de gravel meenemen ipv de fatbike25-05-1981 ik zou net uit de pubertijd moeten zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je de gravel meenemen ipv de fatbike25-05-1981 ik zou net uit de pubertijd moeten zijn.
We weten allemaal wel beter25-05-1981 ik zou net uit de pubertijd moeten zijn.
je vergeet een lekker biertje in de avond nog. Maar verder een perfecte omschrijvingJe hebt voor vr en za nacht geboekt @marcelberg? Het idee is dan om vr ochtend daar heen te tuffen, 's middags de fiets te laten wennen aan de lokale gravelpaden, za de koninginnenrit, zo nog een kort afscheidsrondje en in de loop van zo middag terug naar huis?
Altijd maar weer datje vergeet een lekker biertje in de avond nog. Maar verder een perfecte omschrijving
love itAltijd maar dat fietsen. Beschrijf Marcel als een voorwerp….
Bekijk bijlage 569
Al pas ik daar prima bij![]()
IdemIk persoonlijk wil met mijn rug eigenlijk helemaal niet op een slaapbank.
@Bram Hengeveld @StevenHogeweij @BJdB @loes1988 @Ilse @Sverre @wilfred noort @Siem Keijzer @Herman Ruseler
Voor ons fietsweekend (27-29 juni) in de Eifel heb ik bericht gehad vanuit de verhuurder.
Ik was in de veronderstelling dat er 10 slaapplekken waren plus 2 slaapbanken.
Dit blijkt inclusief de 2 slaapbanken te zijn. Dus 2 2persoonskamers, 2 1 persoonskamers en 2 2 persoons slaapbanken.
We passen er dus wel allemaal in, maar dan moet er wel 2 personen per slaapbank. Ik ben altijd hier een beetje huiverig voor, omdat de kwaliteit moeilijk in te schatten is.
Ik persoonlijk wil met mijn rug eigenlijk helemaal niet op een slaapbank.
Kortom we moeten denk ik even (creatief) nadenken hoe we hier mee omgaan. Iemand een idee?
Daarnaast moeten we uberhaupt nadenken hoe we het weekend gaan invullen![]()
Heb bevestiging ontvangen dat de camper naast het huis kan staan!Kan er een camper naast t huisje staan? Anders nemen wij die wel mee en slapen wij daarin