Felua Cycling Club

Gravelbiken begint hier. Gratis routes, social rides, events en community.

Interesse in Dutch Masters of Mountainbike?

DMOMTB '25?!

• Nou, misschien 🤔 Ik moet er nog een nachtje over slapen

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, leuk! Maar alleen de 100km

• Ja, leuk! De "echte" afstand: 200 km natuurlijk

• Totaal stemmers
    4
  • Deze peiling zal sluiten: .

Caspervanboggelen

Plaskoning de Eerste
Bronzen lid van de maand
Mijn collega vertelde me vandaag dat de inschrijving voor de DMOMTB nog niet vol zijn. Tot mijn grote verbazing was mijn agenda nog niet propvol dat weekend. En nu ben ik in de cyclus van overwegingen beland 🤔

Nu heb ik al wel langer in mijn hoofd dat ik een keer zoiets "extreems" wil doen, maar ik dacht: wellicht zijn er nog wel meer gekkies die zin hebben om ook mee te gaan? Ik heb nog niet definitief de knoop gehakt, maar wellicht dat ik die makkelijker maak als er nog anderen zijn haha!

Mijn collega vertelde me vandaag dat de inschrijving voor de DMOMTB nog niet vol zijn. Tot mijn grote verbazing was mijn agenda nog niet propvol dat weekend. En nu ben ik in de cyclus van overwegingen beland 🤔

Nu heb ik al wel langer in mijn hoofd dat ik een keer zoiets "extreems" wil doen, maar ik dacht: wellicht zijn er nog wel meer gekkies die zin hebben om ook mee te gaan? Ik heb nog niet definitief de knoop gehakt, maar wellicht dat ik die makkelijker maak als er nog anderen zijn
Helaas kan ik die dag niet maar ik zou het wel een leuke uitdaging vinden. Liever pak ik de gpx en fiets ik de route met een kleine groep zodat ik niet constant voor of achter moet kijken ivm andere mtbers.

Wellicht in het voorjaar als het weer wat voorspelbaarder is. Als het weer minder is zit je wel 10 uur op de fiets 😀.

Super tof!

Special Gravel Events

Dec
04

Social Gravel Rides

Oct
26
Terug
Naar boven