Bram Hengeveld
Administrator
- 803
Ik ben momenteel online op zoek naar een volwaardige vervanger van Strava ik vraag me af of Ride with GPS dit kan worden.
Zelf heb ik na ruim 10 jaar mijn Strava Premium opgezegd. De richting die het platform opgaat (steeds meer bugs, paywalls, minder community, verbod om basale linkjes te plaatsen, gebrek aan innovatie) begon me steeds meer tegen te staan. Ondertussen hoor ik van steeds meer fietsers dat ze alternatieven zoeken — en RideWithGPS lijkt (ondanks de beroerde merknaam) één van de kanshebbers.
Daarom ben ik benieuwd naar jullie ervaringen:
Benieuwd naar jullie mening!
Zelf heb ik na ruim 10 jaar mijn Strava Premium opgezegd. De richting die het platform opgaat (steeds meer bugs, paywalls, minder community, verbod om basale linkjes te plaatsen, gebrek aan innovatie) begon me steeds meer tegen te staan. Ondertussen hoor ik van steeds meer fietsers dat ze alternatieven zoeken — en RideWithGPS lijkt (ondanks de beroerde merknaam) één van de kanshebbers.
Daarom ben ik benieuwd naar jullie ervaringen:
- Gebruik jij RideWithGPS al?
- Wat vind je van de routeplanner, navigatie en statistieken?
- Hoe bevalt het t.o.v. Strava — vooral qua gebruiksgemak, community en functies?
- Heeft iemand al ervaring met de club tools, evenementen of groepsritten op RWGPS (als die al bestaan)?
Benieuwd naar jullie mening!