Gebruik deze draad om informatie uit te wisseleln over REBOUND 2026. Dit jaar rijden we 100 mijl met 900 hoogtemeters.
Klik hier voor meer informatie en om je in te schrijven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn ideeLijkt mij ook leuk om mee te gaan met de 165 km rit. Neem aan dat het idee is om een social ride te doen met een gezellig tempo?
Gedownload, mooi tipBij IJS van Co zit ook een watertap.
Dit is ook een goede app voor als je zonder water zit: https://www.drinkwaterspots.nl/
Bij de nieuwe startlocatie is het makkelijker parkeren voor mensen van buiten ApeldoornIk rij zaterdag ook mee. Gelukkig zie ik net dat de startlocatie gewijzigd is![]()
Done en nogmaals dank voor de mooie rit