Felua Cycling Club

Gravelbiken begint hier. Gratis routes, social rides, events en community.

Rant Thread, voor als je wat te klagen hebt :)

Ik ga solliciteren bij het KNMI of bij Buienradar. Ik heb geen meteorologische opleiding genoten maar blijkbaar heb je dat daar ook helemaal niet nodig joh.

Hele dag was er droog weer voorspeld met zon en wie rijdt er weer driekwart van z'n rit in de regen? Juist :)

Maarre viel hier ook niet mee vandaag 🥴Door die incoming labrador van gisteren op het Griftpad een vervelende valpartij waarbij @Stefan Jongewaard zn schouder brak. Ook al heb ik geluk gehad en stefan dikke pech wil ik toch ff klagen. Heb zeer beroerd geslapen alles stijf. stram en pijnlijk vanochtend toch ff HA laten checken. Gekneusde ribben, verrekte schouderbanden en dikke enkel….en vanwege schaafplekken ook gelijk een tetanus injectie gehad… i💉

Voor een volgende keer maar ff niet tijdens hondenuitlaat tijd door dat soort parkjes ….moest ik ff kwijt….

Maarre viel hier ook niet mee vandaag 🥴Door die incoming labrador van gisteren op het Griftpad een vervelende valpartij waarbij @Stefan Jongewaard zn schouder brak. Ook al heb ik geluk gehad en stefan dikke pech wil ik toch ff klagen. Heb zeer beroerd geslapen alles stijf. stram en pijnlijk vanochtend toch ff HA laten checken. Gekneusde ribben, verrekte schouderbanden en dikke enkel….en vanwege schaafplekken ook gelijk een tetanus injectie gehad… i💉

Voor een volgende keer maar ff niet tijdens hondenuitlaat tijd door dat soort parkjes ….moest ik ff kwijt….
Dat is zeker niet leuk en beterschap voor @Stefan Jongewaard en ook jij Rob. Zeker niet leuk en we weten dat we ook door gebieden fietsen waar mensen, honden en wild los kunnen lopen. Ik was er niet bij en kan dus ook niet oordelen of dit voorkomen had kunnen worden.

Laatst bewerkt:

Toch lelijker gevallen dan aanvankelijk gedacht…. Sterkte ermee

Social Gravel Rides

Oct
19
Oct
26
Terug
Naar boven