Deel de foto('s) van je laatste rit!

Wat een lekker rondje weer.... 😍

1000033976.webp

Ben jij onlangs op pad geweest met je gravelbike, racefiets of mountainbike? Dan zijn we benieuwd naar jouw belevenissen! Deel hier een foto van je laatste rit en laat ons meegenieten van jouw avonturen op twee wielen.

Of het nu een epische graveltocht, een uitdagende klim of een ontspannen rit door het bos was, we zijn benieuwd naar jouw verhaal. Natuurlijk mag je er een begeleidende tekst bij zetten, maar dat hoeft niet – een mooie foto zegt vaak al genoeg!

Post je foto’s in dit topic en inspireer anderen met jouw avonturen. We kijken ernaar uit om te zien waar jouw fiets je heeft gebracht!
IMG_0167.webp

Bijlagen

• IMG_0161.webp
    IMG_0161.webp
    114,4 KB · Weergaven: 20
  • IMG_0160.webp
    IMG_0160.webp
    343,7 KB · Weergaven: 21
  • IMG_0158.webp
    IMG_0158.webp
    322,3 KB · Weergaven: 20
  • IMG_0167.webp
    IMG_0167.webp
    208,8 KB · Weergaven: 24
IMG_E3678[1].webp

TO GIN, or not to gin
Tijdens m'n LunchBreak rij ik graag een rondje in de omgeving...en soms door het historische centrum van de jeneverstad Schiedam.
Als geboren Schiedammer(*) en geïnteresseerd in hostorie, kan je niet om de familie Nolet heen. Nolet Distillery, gevestigd in het hart van Schiedam, is sinds de oprichting in 1691 onafgebroken in handen van de familie Nolet. Dat maakt de distilleerderij één van de oudste familiebedrijven van Nederland. Al elf generaties lang.
Het familie verhaal...
(*jeneverneuzen)

Nu maar eens een foto van mijzelf.
Ik heb als doelstelling (goed voornemen gemaakt op 1 januari) staan dat ik dit jaar 20 keer vanaf mijn huis in Apeldoorn naar mijn werk in Boekelo (korste route op de fiets 61 km) wil fietsen. Dat heb ik tot nu toe 7 keer gedaan dit jaar, en ik neem niet altijd de kortste route.
Gisteren was één van die fietsdagen..
Hoewel er op de terugweg een harde wind stond die ik 61 km tegen had (meestal is het in de ochtend vroeg windstil), scheen de zon uitbundig.
En aangezien ik alle tijd had heb ik dus ook tijd vrij gemaakt voor een foto.
Vandaag was het eigenlijk "fiets naar je werk dag" maar dat is voor mij eens per week sowieso het geval. Mooie duurtraining maak ik er dan maar van.

.
Martin Geel wielrenshirt.webp

Latest Articles

Club Rides

Jun
06
Jun
08
Jun
10
Jun
12