Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gave foto! Wil je die ook nog sturen zonder bewerking?
Gave foto! Wil je die ook nog sturen zonder bewerking?
Dankje Ferdou, jazeker!Gave foto! Wil je die ook nog sturen zonder bewerking?
Hartstikke goed dat je dit benoemt, dank!Ik wil niet de bromzijn...maar, vergeet op zo'n ochtend > Rule #85 // Descend like a Pro...en hou een beetje rekening met elkaar,...rij in een afdaling niet met mach zoveel langs eneneens genietende wandelaars.
Helemaal mee eens Herman, ben bang dat ik me er af en toe ook wel eens schuldig aan maak. Goed om het nog eens aan te halen, houd ons scherp om meer te denken aan onze mede mens (wandelaars)21 september 2025 - FCC Sunday Social Gravel Ride
Gisteren een grindrit over de Loenermark, een mooi stukje Veluwe tussen Loenen en Beekbergen.
Onze mooie zestig kilometer lange route over brede, glooiende zand- en grindwegen en af en toe een klein stukje singletrack door de bossen.
Door het feitelijk hoogteverschil in de Loenermark, heb je soms mooie ver gezichten over de heidevelden.
De regen van de nacht heeft zeker niet kunnen voorkomen, dat we toch worden getrakteerd op stevige stukken los zand en voor de uitdaging loopt het dan ook nog omhoog...dus een bandje van 38-45mm is dan geen overbodige luxe.
Het is een goed "eikeljaar" dat ik al genoteerd heb, als en voel je je grindbanden dan toch wat gripverlies en rol je wat ruimer door de bocht.
Dat sinds een week het Kroondomein grotendeels is afgesloten, bracht meerdere groepen grindriders en mountainbikers naar de Loenermark,...maar natuurlijk is het óók een prachtig gebied voor wandelaars...die er deze ochtend ook veel aan het genieten waren...
" VOOR " van " TEGEN " is dan wat je hoort, om de groep aandachtig te houden. BOVENKANT(j)
Met dank aan de routebouwer, ik heb er weer van genoten!
(Wie van jullie heeft als "liefhebber" in zijn boekenkast, naast De Renner van Tim Krabbé ook de paperback THE RULES - The way of the cycling discipel staan?)
Ik wil niet de bromzijn...maar, vergeet op zo'n ochtend > Regel #85 // Descend like a Pro...en hou een beetje rekening met elkaar,...rij in een afdaling niet met mach zoveel langs eneneens genietende wandelaars.
Bekijk bijlage 1430
Hoorde dat er vanochtend een val partij was. Wat is de schade ?Het belangrijkste…..
Hoe is het met iedereen?
Stefan zijn gewricht van sleutelbeen en schouder is losgekomen. Dus dat wordt een paar weken rust voor hem…… Rob had volgens mij alleen schaafwonden….Hoorde dat er vanochtend een val partij was. Wat is de schade ?
Ik ben nu wel benieuwd van regel 1 t/m 84 zijn…..21 september 2025 - FCC Sunday Social Gravel Ride
Gisteren een gravelrit over de Loenermark, een mooi stukje Veluwe tussen Loenen en Beekbergen.
Onze fraaie zestig kilometer lange route over brede, glooiende zand- en grindwegen en af en toe een smal stukje singletrack door de bossen.
Door het regelmatige hoogte verschil in de Loenermark, heb je soms mooie ver gezichten over de heidevelden.
De regen van de nacht ervoor heeft niet kunnen voorkomen, dat we toch getrakteerd werden op pittige stukken los zand en voor de uitdaging loopt het dan ook nog omhoog...dus een bandje van 38-45mm is dan geen overbodige luxe.
Het is een goed "eikeljaar" heb ik al gemerkt, af en toe voel je je gravelbanden dan toch wat grip verliezen en rol je wat ruimer door de bocht.
Dat sinds een week het Kroondomein grotendeels is afgesloten, bracht meerdere groepen gravelriders en mountainbikers naar de Loenermark,...maar natuurlijk is het óók een prachtig gebied voor wandelaars...die er deze ochtend ook veel aan het genieten waren...
"VOOR" of "TEGEN" is dan wat je hoort, om de groep attent te houden. TOP
Met dank aan de routebouwer, ik heb er weer van genoten!
(Wie van jullie heeft als "liefhebber" in zijn boekenkast, naast De Renner van Tim Krabbé ook de paperback THE RULES - The way of the cycling disciple staan?)
Ik wil niet de bromzijn...maar, vergeet op zo'n ochtend > Rule #85 // Descend like a Pro...en hou een beetje rekening met elkaar,...rij in een afdaling niet met mach zoveel langs eneneens genietende wandelaars.
Bekijk bijlage 1430
Ai, dat klinkt niet best, beterschap mannenStefan zijn gewricht van sleutelbeen en schouder is losgekomen. Dus dat wordt een paar weken roest voor hem…… Rob had volgens mij alleen schaafwonden….