- 35
Haha ik sluit mij aan bij Loes... mijn lijf moet nog bijkomen van gisterenGaan er nog mensen vanavond mee rondje gravellen?
18.45 uur bij De Hamer

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik sluit mij aan bij Loes... mijn lijf moet nog bijkomen van gisterenGaan er nog mensen vanavond mee rondje gravellen?
18.45 uur bij De Hamer
Hier hetzelfde….ondanks dat mijn tempo veel lager lag dan bij jullie ritMijn hoofd wil wel maar mijn benen zijn nog aan het bijkomen van gisteren![]()
Gaan er nog mensen vanavond mee rondje gravellen?
18.45 uur bij De Hamer
Voor een paar dagen laat ik de wereld in het westen weer onder mijn wielen doorrollenGaan er nog mensen vanavond mee rondje gravellen?
18.45 uur bij De Hamer
Gaan er nog mensen vanavond mee rondje gravellen?
18.45 uur bij De Hamer
Ik ben helaas rond die tijd nog niet terug op 52gr 13’ NB, 5gr 57’ OLWie gaan er vanavond mee rondje op de racefiets?
19 uur vanaf de beren!
Veel plezier komend weekendHelaas, ik spaar de benen voor aankomende dagen. Veel plezier vanavond.
Ga vandaag nog nadenken of het vanavond of morgen wordtWie gaan er vanavond mee rondje op de racefiets?
19 uur vanaf de beren!
ik zeg allebeiGa vandaag nog nadenken of het vanavond of morgen wordt![]()
ik zeg allebeimaakt het kiezen makkelijker
Met de Giro della Strada Italiana had ik dit dilemma met de kipburger of broodje kroket. Uiteindelijk allebei genomenGa vandaag nog nadenken of het vanavond of morgen wordt
Hoofd zegt inderdaad altijd DOEN! Maar soms is een dagje “niets doen” ook verstandig……zegt menik zeg allebeimaakt het kiezen makkelijker
Weer een mooie voor het spreukenboekMet de Giro della Strada Italiana had ik dit dilemma met de kipburger of broodje kroket. Uiteindelijk allebei genomen![]()
Weer een mooie voor het spreukenboek
“bij keuze stress, altijd pakken wat je pakken kan”