Ik probeer ook van de partij te zijn.Ik probeer zondag weer aan te haken tijdens de gravel club rit
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik probeer ook van de partij te zijn.Ik probeer zondag weer aan te haken tijdens de gravel club rit
Helemaal prima. Ik probeer rond 8.45 te vertrekken en dan is het een kilometer of zes a zeven naar de brug aan het kanaal bij Jonas. Rij je vanaf daar mee?@Bram Hengeveld je rijdt vast min of meer langs Vassen, samen op rijden? waar en hoe laat is handig ?
9:00 ben ik bij de Jonas brugHelemaal prima. Ik probeer rond 8.45 te vertrekken en dan is het een kilometer of zes a zeven naar de brug aan het kanaal bij Jonas. Rij je vanaf daar mee?
Ja hoor. De route verschijnt vanzelf in de database na afloop van het eventIk kan helaas niet bij de Dirty Felua 100 aanwezig zijn (ben op vakantie dan). Maar zou wel nog een keertje de route willen rijden eind september of in oktober. Komt die voor dit soort "Sjaak afhaak" ook beschikbaar?
Denk dat dat moeilijk wordt. Die ga ik wat later in het jaar plannen denk ik. Hier is er wat tussen gekomen om een hele dag te gaan fietsen en bij Marcel geloof ik ook al.Ik stel de vraag maar in dit forum omdat het forum van de Trekkah het niet toelaat berichten te plaatsen.
https://www.felua.cc/threads/beste-datum-voor-the-trekkah.150/
Gaat de Trekkah nog door? Deze staat niet tussen de evenementen maar wel in mijn agenda ;-)
Ok. dan ga ik opzoek naar een andere race of gravel rit voor zaterdag 9 aug.Denk dat dat moeilijk wordt. Die ga ik wat later in het jaar plannen denk ik. Hier is er wat tussen gekomen om een hele dag te gaan fietsen en bij Marcel geloof ik ook al.
Let op! Start tijd is 19:15 geworden i.p.v. 19:30 uur.Informatie route morgenavond 15-07 (racefiets):
: 19:15
: De Hamer
: Roberto's in Epe
: 48 km
: https://www.felua.cc/routes/rondje-epe-met-ijs-48-km.91/download