Het weer lijkt stabiel droog, voor, tijdens en na de rit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eindelijk!Je merkt er waarschijnlijk niets van maar de forum software, add-ons e.d. zijn weer ge-updatet naar de laatste specs.
Moet gewoon werken #stomHallootjes mensenGezien het lekkere weertje wat morgen verwacht wordt leek het me leuk om morgenochtend deze prachtige gravel "Gran Fondo" te rijden. Zijn er nog mensen te porren om mee te gaan?
![]()
Ga rond 9u weg. Vandaag ook al 98k gereden dus ga wel in één streep en niet via LoenermarkAhhh lachen man, hoe laat ga je? Kan je je route niet wat verlengen en vanaf de Loenermark die kant op gaan??
Zo niet, mocht je op de gravelbike gaan heb ik nog wel wat route inspiratie voor je van onze "bikepack" trip naar Ruurlo afgelopen augustus haha
en de terugweg
Wrijf het er maar in...Jullie hebben wel wat gemist hoor![]()
En de route was top! Zal twee versies vanaf de beren uploaden: een "korte" van 65km en eentje van 90km
Was vandaag een kort rondje doen. Prachtig zonnetje, maar wat was het koud.
Vooral mijn oren, mijn neus, mijn kin en mijn voeten….
Wie heeft hier tips?
Hoe houdt ik ook die warm?
Zie deze draad Robert:Was vandaag een kort rondje doen. Prachtig zonnetje, maar wat was het koud.
Wie heeft hier tips?
Is er ook een iets goedkopere oplossing?? 123 euro voor een paar sokken…. Wel cool trouwens..Zie deze draad Robert:
Was weer een lekkere (frisse) rit gisteren. Inmiddels heb ik zoveel kleding aan op de fiets dat alles lekker warm blijft, behalve de voeten....
Zijn er meer gravelaars die hier last van hebben of misschien al een oplossing voor gevonden hebben?
Sprak vorige week iemand in het peloton (weet zijn naam niet) die elektrisch verwarmde sokken heeft
Heb even gegoogled en denk dat het deze zijn:
![]()
Heated Socks PRO | Short Edition
Koude pijnlijke voeten? De beste verwarmde sokken van BERTSCHAT® | 23:45 besteld = morgen gratis geleverd | Gratis verzending & retourneren.www.comfort-producten.nl
Ik ga...
Buff (sjaaltje) is wat mij betreft altijd fijn onder de 10 graden.Was vandaag een kort rondje doen. Prachtig zonnetje, maar wat was het koud.
Wie heeft hier tips?