Ik heb de url aangepast naar jouw bestand. Nu kan je het bestand ook downloaden bij het evenement. Hij gaf inderdaad een Oepsje bij het downloaden.Als ik de route download van het evenement is het bestand onjuist. Hierbij het juiste bestand.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de url aangepast naar jouw bestand. Nu kan je het bestand ook downloaden bij het evenement. Hij gaf inderdaad een Oepsje bij het downloaden.Als ik de route download van het evenement is het bestand onjuist. Hierbij het juiste bestand.
Jazeker kan dat, dat moet je alleen op je Garmin Edge instellen onder sensoren.Vraag - kan ik de naam van mijn sensoren van Garmin veranderen? dus de candence sensor ipv een nummer gewoon Cadence-Gravel noemen? Ik gebruik de garmin 840.
Yes! Ik heb ook de 840 en heb een sensor op de race en 1 op de gravel en die heb ik een eigen naam gegeven. Volgens mij (zo uit mn hoofd) de desbetreffende selecteren en dan kan je m hernoemen. Zojuist externe hartslagmeter gekoppeld en ook andere naam dan nummer gegeven.Vraag - kan ik de naam van mijn sensoren van Garmin veranderen? dus de candence sensor ipv een nummer gewoon Cadence-Gravel noemen? Ik gebruik de garmin 840.