Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een verjaardagsronde is wellicht wel leuk ;-) Wat ballonnen aan het stuurLeuk dat jullie erbij zijn mensen! Wellicht ten overvloede maar hier aangemeld zijn betekent dat je automatisch ook aangemeld bent voor de zondag![]()
Leuk dat jullie erbij zijn mensen! Wellicht ten overvloede maar hier aangemeld zijn betekent dat je automatisch ook aangemeld bent voor de zondag![]()
Ergens waar de bon niet te hoog wordt voor Yannick. Puik was gezellig!Waar willen we de borrel organiseren? Puik was de vorige keer een succes volgens mij![]()
Haha niet nieuw maar wel andersPuik is puik maar laten we als echte gravelaars nieuwe plekken blijven ontdekken.
Om 20.30u kunnen we terecht bij:
Proef-Locaal Het Achterom
Café | Stadsbrouwerij | Sfeer lokaal
Mariastraat 2H
7311 HL Apeldoorn
Nooit geweten dat er op die plek een kroeg zat, coole ingang zo "achterom".Puik is puik maar laten we als echte gravelaars nieuwe plekken blijven ontdekken.
Mariastraat 2H
7311 HL Apeldoorn
Haha, is bijna onze "stamkroeg". Doe Wesley de groeten. Ik weet niet of ik het ga halen.Puik is puik maar laten we als echte gravelaars nieuwe plekken blijven ontdekken.
Mariastraat 2H
7311 HL Apeldoorn