Rinko Oosterveen
Active member
eindelijk stond ik daar aan de start... oh ja niet te vergeten een paar dagen eerder toch even de UCI Gravel wedstrijd mee pakken in Turnhout: lees terug
UCI GRAVEL WEDSTRIJD TURNHOUT 144K-gem 31,3km/u | Strava
Ging prima, kon redelijk meekomen als ouwe ... gefinished in de middenmoot. wel afzien tussen al dat wedstrijd geweld!!! | Strava
tja hoe ouder hoe gekker zeggen ze wel eens. maar even terug naar Parijs-Roubaix: en daar was die dan die HELL en wat heb ik er van genoten en nog steeds!!!
https://www.strava.com/activities/14171727969
het lijkt zo'n eeuwigheid geleden...
Ook dichterbij huis heb ik mooie herinneringen gemaakt.
FELUA
Dit jaar heeft me nieuwe fietsvrienden gebracht — mensen die ik onderweg ontmoette tijdens prachtige graveltochten. Samen reden we over stille paden, door bossen en langs velden, en ergens tussen het stof en de kilometers ontstond er iets bijzonders.
Ik ben niet altijd in de buurt, maar wanneer het even kan, haak ik met plezier bij jullie aan. Elke rit, elke lach, elke uitdaging heeft dit jaar kleur gegeven. Bedankt voor alle momenten, groot en klein.
Laten we hopen dat 2026 ons opnieuw mooie ritten brengt, nieuwe avonturen op onbekende wegen, en boven alles: gezondheid voor ons allemaal.
Bedankt allemaal — op naar een nieuw seizoen vol gravel, kameraadschap en heel veel kilometers.