Felua Cycling Club

Gravelbiken begint hier. Gratis routes, social rides, events en community.

Happy 2026!

Rinko Oosterveen

Active member
felua by Rinko 2026.webp
Nog 1 dag te gaan... weer een jaar voorbij. dit jaar was een topper! mooie herinneringen, persoonlijk was Parijs Roubaix in alle opzichten Dé mooiste! wat een rit was dat! midden in de nacht kort,kort bij 0 graden wachten tot ik mocht vertrekken. iconisch DE KLASSIEKER bij de profs waar ik altijd voor thuis bleef en aan de buis gekluisterd zat!
eindelijk stond ik daar aan de start... oh ja niet te vergeten een paar dagen eerder toch even de UCI Gravel wedstrijd mee pakken in Turnhout: lees terug

tja hoe ouder hoe gekker zeggen ze wel eens. maar even terug naar Parijs-Roubaix: en daar was die dan die HELL en wat heb ik er van genoten en nog steeds!!!
https://www.strava.com/activities/14171727969
het lijkt zo'n eeuwigheid geleden...
Ook dichterbij huis heb ik mooie herinneringen gemaakt.

FELUA
Dit jaar heeft me nieuwe fietsvrienden gebracht — mensen die ik onderweg ontmoette tijdens prachtige graveltochten. Samen reden we over stille paden, door bossen en langs velden, en ergens tussen het stof en de kilometers ontstond er iets bijzonders.
Ik ben niet altijd in de buurt, maar wanneer het even kan, haak ik met plezier bij jullie aan. Elke rit, elke lach, elke uitdaging heeft dit jaar kleur gegeven. Bedankt voor alle momenten, groot en klein.
Laten we hopen dat 2026 ons opnieuw mooie ritten brengt, nieuwe avonturen op onbekende wegen, en boven alles: gezondheid voor ons allemaal.
Bedankt allemaal — op naar een nieuw seizoen vol gravel, kameraadschap en heel veel kilometers.

Soortgelijke topics

Social Gravel Rides

Jan
03
Jan
04
Jan
25
Terug
Naar boven