Stel jezelf hier voor! ❤️

Hallo, ik ben Peter. Geboren in 1968 en woonachtig in Gemonde (onder de rook van 's-Hertogenbosch).
Ik ben natuurliefhebber en heb altijd aan trailrunnen gedaan echter wegens knieklachten toch maar gaan gravellen. Sinds 2020 een gravelbike. Canyon Grizl CF SLX. (Ik fiets alleen maar op een gravelbike)
Meestal fiets ik rond huis, maar ook wel uitstapjes naar de Veluwe, Maashorst, t Gooi, Zuid-Limburg etc.
Het lijkt me leuk om gezamenlijk een ronde over de Veluwe te maken.
20250403_163822.webp

Hoi allemaal, ik ben Petra (48), ik woon samen met @Bram Hengeveld ❤️ en onze 2 Berner Sennen honden in Oene. Onze zoon van 26 en onze dochter van 20 zijn al uitgevlogen, maar gelukkig hebben we geen empty nest syndroom.

Elk jaar begin ik vol goede moed weer met fietsen – en als het tegenzit (blessure, slecht weer, drukte…) dan stop ik er ook weer nét zo makkelijk mee 😬

Mijn motivatie was vaak dat ik van die overtollige kilo’s af wilde. Dat is dit keer niet anders, al is er al een mooie basis gelegd: afgelopen jaar ben ik heel veel kilo’s kwijtgeraakt, dus ik start fitter dan ooit! De laatste kilo’s mogen er ook nog af, en ik weet dat fietsen me daar echt bij gaat helpen.

De motivatie is er. Nu is het vooral een kwestie van volhouden en consistent zijn.

Ik lees al een tijdje mee, post zo nu en dan wat en ik vind dit een hele leuke, helpende community. Een aantal van jullie ken ik of heb ik kort mogen ontmoeten, de meesten zijn nog onbekend. Wie weet treffen we elkaar nog eens! Ik fiets namelijk, tot groot verdriet van Bram, het liefst alleen met een playlist genaamd ‘Beast Mode’ op de oren 😅

Ik heb een hele mooie mintgroene Canyon Grizl AL, heerlijke fiets!

IMG_2161.webp

Club Rides

May
02
May
04
May
06
May
08

Special Events

May