Jul
12

Events The Longest Day (250 km)

Hallo allemaal,

Zoals jullie weten staat op zaterdag 12 juli onze langste dag rit gepland, een mooie tocht van 250 kilometer. We hebben er zin in!

Op dit moment liggen echter drie van de elf ingeschreven renners in de lappenmand: Marcel is uitgeschakeld, en Michel en Wilfred zijn nog aan het herstellen van blessures chronische ziekte.

Om te zorgen dat iedereen mee kan doen aan deze mooie gezamenlijke uitdaging, is het misschien een goed idee om de rit een paar weken uit te stellen naar zaterdag 23 augustus .

Laat zelfs weten wat jullie hiervan vinden, dan kunnen we indien nodig de planning aanpassen.

Hoor het graag!

@Marco Bruins @loes1988 @wilfred noort @marcelberg @Caspervanboggelen @Lonerider @BJdB @Cicely @Michel P @Herman Ruseler
Daar wordt ik wel blij van maar ik lees dat het juist voor ander weer lastig is om nu nog de datum te veranderen. Dus wat mij betreft laten we het bij 12 juli. Ik wil gewoon ook starten en stel ik loop vast dan kan samen met mijn fiets misschien wel in de volg auto mee.

Laatst bewerkt:
Plan van team verzorging – The Longest Day

Hierbij even een overzichtje van wat wij als verzorgingsteam gepland hebben voor The Longest Day:
  • Start:
    We staan bij de start met de auto. Iedereen kan daar wat spullen inleggen – denk aan snacks voor onderweg, extra bidons, reservekleding, etc.
  • Wij zorgen voor flessen water om de bidons te vullen, koffie en snacks tijdens de stops.
  • Stop in de buurt van Baarn (±80 km):
    Tijd voor koffie + koek! Deze stop is in plaats van de gewone koffiestop, anders zijn wij ook maar voor niks onderweg 😉
  • Restaurantstops:
    Marcel heeft onderweg nog twee restaurantmomenten ingepland. Het is aan jullie als fietsers om af te stemmen waar en hoe lang.
    Er lijkt voorkeur te zijn voor één wat langere lunchpauze rond 145 km.
  • Laatste stop in de buurt van Bemmel (±200 km):
    Hier staan we weer klaar met wat extra verzorging voor de laatste loodjes.
Groetjes, Ilse en Lola!

@wilfred noort : Er blijft een plekje over op de fietsendrager in geval van nood :)

Ik ben fan van het plan! Mij leek 3x restaurant + 3x pontjes + 2x verzorgingsposten al een beetje veel van het goede, dan lopen de benen 8x vol zuur 🤣 En ik kijk nu al uit naar de boost op 200km 😉

En we hadden ook nog niet over de starttijd besloten, uitgaande van ruim 8 uur fietsen en de bovengenoemde stops lijkt 07.00 uur mij een mooie starttijd! Eens?

Latest articles

Club Rides

Jul
13
Jul
18
Jul
20
Jul
25

Special Events

Aug