- Topic starter
Tsja, lastig, het staat er wel (zie zin onderaan), maar je moet het wel goed lezen... Mijn puppyogen-mail van vanmorgen heeft niet geholpen haha, maar ik zal het nog eens een kans geven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat geldt op websites, prijslijsten én offertes. Alleen bij B2B (business-to-business) mag je prijzen exclusief BTW communiceren, mits je duidelijk maakt dat het om zakelijke afnemers gaat.Voor B2C (business-to-consumer) verkopen moet de prijs inclusief BTW worden weergegeven.
Ter info - de sokkenproductie ligt in augustus stil (het blijft Spanje he) dus over uiterlijk 12 weken zijn ze geleverd.
Tof, bedankt voor het regelen.Twee dozijn vol Felua sokken zijn bezorgd!
Stuur zelfs een berichtje als je ze op wilt komen halen (in Zuidbroek), of als we binnenkort weer samen fietsen kunnen we het paar meenemen naar deof de
![]()
Bekijk bijlage 1461
Goed idee, wil die van mij en Norbert morgen meenemen?Zijn er morgenochtend sokken klanten aanwezig bij de Terra Mista? Dan kunnen we ze meenemen naar Stappenbelt. Laat zelfs van je horen aub![]()