FCC Dagelijkse Praat

Voor de deelnemers van vandaag. 'Tussenstop FCC Rebound' via

Deze link is geldig t/m 2 augustus

Bijlagen

• 20250719_114750.webp
    20250719_114750.webp
    60,1 KB · Weergaven: 18
Hebben we nog een route in het archief rond de 50km die ook voldoet aan fatsoenlijk paden en we morgen kunnen gebruiken? Kga zelf ook nog zoeken.
Mijn voorkeur ligt stiekem vanaf de Hamer voor iets minder dan 50km op een avondritje. Bijvoorbeeld 40-45km vanaf de 🔨

Voor de mensen die niet op vakantie zijn :)

Is er interesse om volgende week zaterdag 9 augustus een rit te maken rond de 115 km met de racefiets als alternatief voor de Trekkahhhh?

Ik zat te denken via de Ijssel richting Kampen te gaan om daar koffie met appeltaart te bemachtigen, vervolgens via Elburg weer richting Apeldoorn.

De rit heb ik al vaker gereden en is erg mooi. De rit is op basis van de onderstaande 2 ritten. In de bijlage heb ik een GPX toegevoegd die start vanaf de Hamer (113KM).

of

~ Planning:
⏰ : 09:00 / 09:30
📍 : De Hamer
☕️ : Grand cafe Efes Kampen (60km)
🏁 : ~113 km

Het weer staat voor dat weekend op 25 graden, zonnetje☀️ en weinig wind, laten we dat vasthouden :)

Bijlagen

Laatst bewerkt:

Is er interesse om volgende week zaterdag 9 augustus een rit te maken tussen de 100 en 150km met de racefiets als alternatief voor de Trekkahhhh?

Ik zat te denken via de Ijssel richting Kampen te gaan om daar koffie met appeltaart te bemachtigen, vervolgens via Elburg weer richting Apeldoorn.

De rit heb ik al vaker gereden en is erg mooi.

of
Ik ben voor 😀

Is er interesse om volgende week zaterdag 9 augustus een rit te maken tussen de 100 en 150km met de racefiets als alternatief voor de Trekkahhhh?

De rit heb ik al vaker gereden en is erg mooi.

of

~ Planning:
⏰ : 09:00 / 09:30
📍 : De Hamer
☕️ : Terras in Kampen (60km)
🏁 : 112/120 km
…als er iets met een fiets is…ben ik er bij!…moet nog wel even kijken of ik oppas voor de Pup kan regelen…

Vergelijkbare onderwerpen

Club rides

Aug
03
Aug
10
Aug
17
Aug
24

Special events

Aug