Voor de deelnemers van vandaag. 'Tussenstop FCC Rebound' via
Deze link is geldig t/m 2 augustus

Deze link is geldig t/m 2 augustus
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn voorkeur ligt stiekem vanaf de Hamer voor iets minder dan 50km op een avondritje. Bijvoorbeeld 40-45km vanaf deHebben we nog een route in het archief rond de 50km die ook voldoet aan fatsoenlijk paden en we morgen kunnen gebruiken? Kga zelf ook nog zoeken.
Prima! Met op en neer naar de hamer komt er ook nog eens 10 bij.Mijn voorkeur ligt stiekem vanaf de Hamer voor iets minder dan 50km op een avondritje. Bijvoorbeeld 40-45km vanaf de![]()
Tof! Kan hij zich ajb wel nog even aanmelden want hij staat nog niet op de startlijst voor morgen.klopt.
Mijn zoon Jorik fietst ook mee.
Yes. Als je met de auto komt kun je heel eenvoudig parkeren bij de Lidl SupermarktKlopt het dat morgen het verzamel punt bij restaurant de beren is ipv van bij de café de hamer?
Ik ben voorVoor de mensen die niet op vakantie zijn
Is er interesse om volgende week zaterdag 9 augustus een rit te maken tussen de 100 en 150km met de racefiets als alternatief voor de Trekkahhhh?
Ik zat te denken via de Ijssel richting Kampen te gaan om daar koffie met appeltaart te bemachtigen, vervolgens via Elburg weer richting Apeldoorn.
De rit heb ik al vaker gereden en is erg mooi.
of
…als er iets met een fiets is…ben ik er bij!…moet nog wel even kijken of ik oppas voor de Pup kan regelen…Voor de mensen die niet op vakantie zijn
Is er interesse om volgende week zaterdag 9 augustus een rit te maken tussen de 100 en 150km met de racefiets als alternatief voor de Trekkahhhh?
Ik zat te denken via de Ijssel richting Kampen te gaan om daar koffie met appeltaart te bemachtigen, vervolgens via Elburg weer richting Apeldoorn.
De rit heb ik al vaker gereden en is erg mooi.
of
~ Planning:
: 09:00 / 09:30
: De Hamer
️ : Terras in Kampen (60km)
: 112/120 km
De fietskar mag je lenen…als er iets met een fiets is…ben ik er bij!…moet nog wel even kijken of ik oppas voor de Pup kan regelen…