@Bram Hengeveld breng mij niet op het idee!@Norbert drop je nog een tikkie voor de koffiedrinkers?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@Bram Hengeveld breng mij niet op het idee!@Norbert drop je nog een tikkie voor de koffiedrinkers?
Heb me ook ontzettend vermaakt. Erg gezellig.Hij was trouwens weer top vandaag!![]()
Thnx voor de uitleg. Zolang er altijd 2 groepen blijven onderweg en niet 1 persoon achterblijft is dat een mooie oplossing!We starten de eerste 10 km samen op Party Pace. Daarna kan iedereen kiezen: door op Party Pace (22–24 km/u) of aansluiten bij de groep die wat sneller wil (24+ km/u). Beide groepen rijden dezelfde route, dus terugzakken is altijd makkelijk.
Zo kan iedereen zijn eigen tempo rijden. Gaat het te hard? Dan sluit je gewoon weer aan bij de Party Pace groep. Voor nieuwe of minder goed getrainde rijders is dat ook fijner, want zo hoeven ze niet bang te zijn een grote groep op te houden.
Qua groepsgrootte was het gisteren gewoon prima met een mooie opkomst en twee gezellige groepen.
Als iedereen besluit met de snelle groep mee te gaan behalve 1 persoon?Alleen achterblijven kan in dit concept alleen een eigen keuze zijn want de langzame groep zal nooit ver achter de snelle rijden op een route van slechts 60km.
De party pace groep wacht altijd op de laatste rijder.