@Bram Hengeveld breng mij niet op het idee!@Norbert drop je nog een tikkie voor de koffiedrinkers?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Bram Hengeveld breng mij niet op het idee!@Norbert drop je nog een tikkie voor de koffiedrinkers?
Heb me ook ontzettend vermaakt. Erg gezellig.Hij was trouwens weer top vandaag!![]()
Goed dat je het extra aangeeft!@wilfred noort @marclogtenberg @Norbert @Siem Keijzer en iedereen die zondag mee gaat fietsen. Let op: we starten bij de Beren, ik herhaal, we starten bij de Beren![]()
Zal niet de eerste keer zijn dat er iemand bij de Hamer staatGoed dat je het extra aangeeft!![]()
Dan ga ik andere keer weer mee!@wilfred noort @marclogtenberg @Norbert @Siem Keijzer en iedereen die zondag mee gaat fietsen. Let op: we starten bij de Beren, ik herhaal, we starten bij de Beren![]()
Ik ga vrijdag in totale rustmodus, moet dan weer werkenIs er nog belangstelling voor een gravelrit op de vrijdagmiddag 15:00 uur? Mooie opwarmer voor wie meedoen aan de DF, of een FOMO ritje voor wie niet meegaat (zoals ik)![]()
Je kan ook gewoon komenDie durft er morgen achteraan te rijden?Klein beetje Fomo begint te komen hier.
#RideTheUnexpected
Bekijk bijlage 1280
Velua, Vomo? Doe nou maar gewoon mee. Krijg je een pannenkoek bij de OssenstalDie durft er morgen achteraan te rijden?Klein beetje Fomo begint te komen hier.
#RideTheUnexpected
Bekijk bijlage 1280
Met ijs dan anders komt hij nietVelua, Vomo? Doe nou maar gewoon mee. Krijg je een pannenkoek bij de Ossenstal![]()