Tóch nog FCC sokken?! Vul de poll in!

Felua sokken?!

• Totaal aantal stemmers
    18
In het kader van "ik ben niet voor één gat te vangen" heb ik nog eens contact opgenomen met Siroko om te vragen wat bij hun de mogelijkheden voor sokken zijn. En ik heb goed nieuws! Onderstaande sokken kunnen geproduceerd worden voor €6.95 per paar (+ ca. €1 voor shipping uit Spanje) bij een minimale afname van 25 stuks (en 10 stuks per maat).

Bekijk bijlage 1118

Ze hebben drie maten: XS-S, M-L en XL-XXL met de bijbehorende maattabel.
Bekijk bijlage 1117

UPDATE - WE GAAN HET HALEN!

We zitten op het moment van schrijven op 24 paar (laatste status weergegeven in onderstaande tabel).

Wil iedereen die sokken wil UITERLIJK 27 JULI de volgende tikkie betalen? Aanmelden kan altijd nog, stuur me dan even een berichtje vóór de 27e voor de zekerheid.
1 paar - €7,75
2 paar - €15,65
3 paar - €22,60
https://www.ing.nl/payreq/m/?trxid=ol1eZG4Q9mMdttthbR2TvLGz7BGUkFTA

PersoonMaatAantalPrijs
@NootjeM-L2 paar€15,65
@loes1988M-L2 paar€15,65
@CicelyM-L2 paar€15,65
@lolahulshofM-L2 paar€15,65
@IlseM-L2 paar€15,65
@CaspervanboggelenXL-XXL2 paar€15,65
@wilfred noortXL-XXL2 paar€15,65
@Michel PM-L2 paar€15,65
@NorbertXL-XXL2 paar€15,65
@marclogtenbergXL-XXL2 paar€15,65
@marcelbergXL-XXL3 paar€22,60
@Leo LangeveldXL-XXL3 paar€22,60
@Rob vd BraakXL-XXL2 paar€15,65
@Sverre M-L2 paar€15,65
@Piet M-L1 paar€7,75

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ter info - de sokkenproductie ligt in augustus stil (het blijft Spanje he 😉) dus over uiterlijk 12 weken zijn ze geleverd.

Wat jammer voor mij maar leuk voor jullie is, is dat sinterklaas vroeg komt dit jaar hahaha. Blijkbaar waren de prijzen excl. BTW (stond in héle kleine lettertjes 😋) maar ik ga ook geen nieuwe tikkies sturen voor die losse euro's. Wel goed om te onthouden mocht iemand ooit nog iets bij Siroko bestellen 😇

Dan overtreden de spanjolen wel de wet als de prijzen niet duidelijk in btw worden weergegeven op de webshop. Voor B2C is het in zowel NL als de EU wel verplicht omdat te doen.

Misschien handig om ze nog even te mailen en je daar op te beroepen, doen ze er vast niet moeilijk over en laten ze het misschien wel zitten :)

Vergelijkbare onderwerpen

Club rides

Aug
03
Aug
10
Aug
17
Aug
24

Special events

Aug