Events FCC Fietsweekend in Duitsland, wie gaat er mee in Juni 2025?

Wie wil er wel een fietsweekend in weekend van 28 juni

• Totaal aantal stemmers
    14
Zo ik werd even wakkergeschud. Iets met dubbele afspraken en niet in de agenda gezet. Maar gaat goed komen.

Zijn er vrijdag ook fietsplannen? Dan kan ik daar rekening mee houden met vertrektijd. Ik heb overigens 3 stoelen vrij in de auto en 1 op de fietsendrager.
Ik ben voor om daar een Vrijmibo te doen 😉 want zondag naar uitchecken is fietsen ook niet top want waar kan je dan nog douchen?

Ik ben voor om daar een Vrijmibo te doen 😉 want zondag naar uitchecken is fietsen ook niet top want waar kan je dan nog douchen?
Vrijmibo lijkt mij een goed plan daar. Zondag in de ochtend een rondje ben ik nog wel voor te porren. Wellicht kan @marcelberg even controleren hoe laat we moeten uitchecken en of er misschien iets mogelijk is met douchen na de uitcheck tijd (als deze vroeg is) en anders maar een muffe geur in de auto 😀.

Plus vanaf hoe laat we vrijdag terecht kunnen op het terrein, makkelijk als daar direct de auto geplaatst kan worden voordat we aan de Vrijmibo beginnen.

Ik heb een opzet gemaakt voor de boodschappen voor het weekend.
in de avond begreep ik dat een aantal schnitzels wilde eten 😉 dus dat heb ik niet meegenomen.
Cicely en ik hebben ontbijt bij het hotel inbegrepen.
Mochten jullie aanvullingen hebben ?

Wc papier
Vaatwastabletten
Brood
Boter
Brood beleg
Melk
Koffiefilters
Koffie
Senseopads
Thee
Suiker
jus d'orange
Friet
Frisdrank
Snacks
Bier/wijn?
Vuilniszakken

Zelf Meenemen :
- Ieder voor zichzelf Sportvoeding etc voor onderweg

Ik denk dat het makkelijkste is als 2 mensen de boodschappen halen en we de kosten delen?

Club Rides

Jun
15
Jun
17
Jun
19
Jun
20

Special Events

Jul
12