- 80
Moeten we inventariseren wat we qua boodschappen moeten halen? In de avond gaan we uit eten misschien maar we hebben toch ontbijt, koffie, thee etc nodig gok ik?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ArembergHoe heet het dorp waar we verblijven?
Ik ben voor om daar een Vrijmibo te doenZo ik werd even wakkergeschud. Iets met dubbele afspraken en niet in de agenda gezet. Maar gaat goed komen.
Zijn er vrijdag ook fietsplannen? Dan kan ik daar rekening mee houden met vertrektijd. Ik heb overigens 3 stoelen vrij in de auto en 1 op de fietsendrager.
Vrijmibo lijkt mij een goed plan daar. Zondag in de ochtend een rondje ben ik nog wel voor te porren. Wellicht kan @marcelberg even controleren hoe laat we moeten uitchecken en of er misschien iets mogelijk is met douchen na de uitcheck tijd (als deze vroeg is) en anders maar een muffe geur in de autoIk ben voor om daar een Vrijmibo te doenwant zondag naar uitchecken is fietsen ook niet top want waar kan je dan nog douchen?
ik zat al in de stemmen:Wie gaan er mee dit weekend? Meer dan de 8 die “ja” gestemd hebben toch? Of komen alleen Loes en Cicely nog bij die apart hebben geboekt.
Ik zag na het doorscrollen nog Herman en Siem staan, maar weet niet of zij alsnog meegaanik zat al in de stemmen:
de andere namen weet ik niet @marcelberg
- Bram Hengeveld
- marcelberg
- wilfred noort
- StevenHogeweij
- Ilse
- BJdB
- loes1988
- Sverre
- cicely dus nu ook
Ja siem en Herman gaan ook meeIk zag na het doorscrollen nog Herman en Siem staan, maar weet niet of zij alsnog meegaan![]()
Ik zag na het doorscrollen nog Herman en Siem staan, maar weet niet of zij alsnog meegaan![]()
Plus een camperZo ik werd even wakkergeschud. Iets met dubbele afspraken en niet in de agenda gezet. Maar gaat goed komen.
Zijn er vrijdag ook fietsplannen? Dan kan ik daar rekening mee houden.
Denk ook handig om af te stemmen wie met wie mee kan rijden? Voordat daar 10+ auto’s staan?