Events FCC Fietsweekend in Duitsland, wie gaat er mee in Juni 2025?

Wie wil er wel een fietsweekend in weekend van 28 juni

• Totaal aantal stemmers
    14
Is het een idee voor het weekend dat ieder zorgt voor z’n eigen boodschappen zodat we niet groot hoeven in te kopen met het risico dat er achteraf veel overblijft?

Dan zorgt een ieder voor z’n eigen ontbijt en weet je zeker dat je zaterdag voor de Koninginnenrit goed aan de start staat 😜. Ik vermoed dat we dan op zaterdag onderweg ergens lunchen?

Zaterdagavond uiteten met patat met snitzel?

En als een ieder voor vrijdag- en zaterdagavond ook z’n eigen voorkeursbier/wijn/cola/chips/nootjes oid meeneemt dan zitten we sowieso goed.

Ik wil wel voor vrijdagavond voor het eten zorgen. Maak ik thuis vast een grote pan pastasaus. Kook ik daar de spaghetti, salade erbij en klaar!

(En ik kwam qua telling op 11 personen: Bram, Marcel, Wilfred, Herman, Steven, BJ, Ilse, Siem, Sverre, Loes en ik)

Eens, reserveren is misschien wel handig i.v.m. de groepsgrootte.
Aan de andere kant geeft vrijdag zelf eten mij persoonlijk wel meer het idee van vrijheid (niet tijd gebonden).
Ook omdat we vrijdagmiddag nog even wilden fietsen is het wat lastiger in te schatten wanneer je evt terug bent/omgekleed etc om ergens te eten dus leek mij “thuis” eten idd handiger. Maar het maakt mij niets uit 😇.

Club Rides

Jun
15
Jun
17
Jun
19
Jun
20

Special Events

Jul
12