StevenHogeweij
Gatekeeper
- 228
Wat decadent allemaal!Plus een camper![]()

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat decadent allemaal!Plus een camper![]()
Misschien moeten we een Eifel-app groepje maken. Net wat makkelijker/sneller communicerenleest iedereen die mee gaat dit bericht ook?
Das voor vrijdag ook primaIk ben meer voorstander om lekker uit eten te gaan op vakantieMaar dat is puur persoonlijk.
@Bram Hengeveld @marcelberg @wilfred noort @Herman Ruseler @StevenHogeweij @BJdB @Ilse @Sverre @loes1988 @Cicelyleest iedereen die mee gaat dit bericht ook?
Eens, reserveren is misschien wel handig i.v.m. de groepsgrootte.Ik ben meer voorstander om lekker uit eten te gaan op vakantieMaar dat is puur persoonlijk.
Top ideeMisschien moeten we een Eifel-app groepje maken. Net wat makkelijker/sneller communiceren![]()
Ook omdat we vrijdagmiddag nog even wilden fietsen is het wat lastiger in te schatten wanneer je evt terug bent/omgekleed etc om ergens te eten dus leek mij “thuis” eten idd handiger. Maar het maakt mij niets uitEens, reserveren is misschien wel handig i.v.m. de groepsgrootte.
Aan de andere kant geeft vrijdag zelf eten mij persoonlijk wel meer het idee van vrijheid (niet tijd gebonden).